Alt șal, unul foarte vesel

 


Pentru că....



..... e cazul să recunosc, m-a lovit microbul. Al șalurilor, adică. Poate fiindcă întotdeauna am considerat că un șal este ceva peste puterile mele de realizare. Hm....dar când am văzut firele astea de la Yarnart, atât mi-a fost. Pentru firele astea mi-am adunat ambiția, am găsit un model ce părea mai ușor (n-a prea fost, la început....) și-am purces la treabă. A rezultat un șal foarte frumos și o domnișoară foarte fericită. 




Așadar..........

Șal croșetat manual, bumbac în amestec cu acril. Fire Yarnart Fowers Vivid. 

Lungime (latura mare, adică) 150 cm. 

Disponibil, după dorință, în alte combinații de culori. 

Meșterii vă recomandă spălarea manuală sau la mașina de spălat pe program de spălare manuală, fara stoarcere, apoi uscare pe suprafață plană. 



Pentru detalii, preturi și comenzi, meșterii  stau cu ochii pe mesaje, le puteți scrie în secțiunea contact. 






Comentarii